9 Eylül 2009 Çarşamba

İstanbul Agliyor



İstanbul Agliyor Sen Agliyorsun
Sevdigin Bekliyor Ne Duruyorsun



Sağanak yağmurların yağdığı bir İstanbul haftası yaşıyoruz. Bizim gidişimiz şimdiden çok dokundu galiba İstanbul'a.


Bundan 4 yıl önce İstanbul'dan ayrıldığım o son gece aklıma geldi. Yine yağmurluydu ve beraber ağlamıştık İstanbul ile. O zaman ayrılık benim için çok zor gelmişti. Kabullenemediğim bir veda idi o zamanki vedamız. Bu sefer İstanbul ne düşünüyor bilemiyorum ama, artık hayatımda Ondan daha değerli varlıkların sevgisi, beni daha farklı bir ayrılık havasının içine çekiyor. Özlem çektiklerime ulaşacak olmamdan dolayı, 5 aylık hasretlerimin sonu anlamına gelecek bu seferki İstanbul'a vedam.


İçimde yaşamaya devam edecek İstanbul. Ama ben bir daha İstanbul'un içinde yaşayacaksam da tek başına olmayacak. Sevdiklerimle birlikte kabul etmesini isteyeceğim Ondan.


Beni sevdiklerimle birlikte içine al İstanbul. Hepberaber olalım. Ne sana hasret kalalım, ne sevdiklerimize... Bizi birlikte içinde erit İstanbul. Ağlayacaksak da sevinçten ağlayalım, vedalardan değil...