14 Eylül 2009 Pazartesi

Son Hafta Sonu notları

Cumartesi gece yarısı 4 te gelen emir ile çarşılar iptal edilmiş. Nedeni ise İstanbul'da olması muhtemel sel felaketi. Tüm askerlerin sinirleri oldukça gergin. Yalnız bir de şerh düşülmüş, eğer askerin memleketinden ziyaretçisi geldi ise madur edilmesin.
Ben de Cumartesi günü uygulamalarını inceledim ve akşamdan nöbetçi subaya kardeşimin memleketten geldiğini ve çıkmak istediğimi ilettim, O da kapıya gelsin seni alsın dedi. Ben de biladeri inş. son kez nizamiyeye çağırdım pazar sabahı.

Saat tam 8 de 1 noluya gelmiş sağolsun. Arabam ile 1 nolu general nizamiyesinden paşalar! gibi bir çıkış yaptım böylece. Akşama kadar dayım ve teyzemler ile birlikte idik Tuzlada. Daha çok gelecek kariyer planlarım üzerine fikir alışverişleri yaptık.

Pazar akşamı bölüğe döndüğümde ortalıkta onlarca yeni kısa dönemleri gördüm. Bu büyük ve mutlu sonun en büyük alametlerinden birisiydi. 10larca biletimiz etrafta....

Bugün revire çıkıp terhis muayenemizi olduk. Elimize 2. bir evrak daha verildi, bununla da ilişik kesecekmişiz. 7 8 kişinin imzası olacak.

Hafta sonu pek de giymemiş olduğun kamuflajlarımı yıkattım. İlk ve son defa. Teslim edecekmişiz... Memnuniyetle...

Konya geliyorum, sevdiklerim geliyorum. Alametler belirdi ben özgürlüğe geri dönüyorum. Hayata Dönüş Operasyonları devam ediyor. Yakında yeniden vizyona gireceğim...