27 Temmuz 2009 Pazartesi

Çavuşlar Bey Oluyor

Hürriyet gazetesinin dünkü nüshasına göre artık astsubay tanımı yerine beylik tanımları geliyormuş TSK'nın litaratürüne. Artık tel örgünün içinde de Faruk Bey olarak çağırılacağız demekki bundan sonra. Geçenlerde bir iş için binbaşının birinden çavuştan bahsederken falan bey diye hitap ettim diye laf yemiştim, şimdi aklıma o geliyor. Bir bildiğimiz varmış ama komutanın haberi yokmuş gibi :)

Cumartesi İstanbul sokaklarındaydım. Florya Belediye tesislerinde 2-3 saat geçirdim. Kıtalar arasında önce köprüden, sonra da Kadiköy Beşiktaş vapuru ile geçişler yaptım. Beşiktaş sahilinde dalgaların ayaklarıma kadar ulaşmasını seyrettim. Boğazın ve Marmaranın güzelliklerine kendimi avutmak maksadı ile baktım durdum. Kuşa bak oyunum günün en güzel saatlerinde 19.00 gibi bozuldu tabiki. Gelecek hafta sonunun ve en sonun umudu ile geri döndüm, dönmek zorunda olduğum bu yere.

Son 7 haftaya giriyoruz. Bugün 88/2 tertipler gitmeye başladılar. Bu gidişler bitmeden bizde çıkış yapacağız. Önümüzdeki günler sürekli vedalara sahne olacak. Tatil havasının akademide hakim olması işlerin azalmasına, rehavetlerin artmasına, umursamazlıkların çoğalmasına neden oluyor. Hareketli günler daha kolay geçtiği için bu günlerde biraz daha fazla can sıkıntısı yaşayacağız gibime geliyor.

Sevdiklerimin seslerini duyarak, kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum. Başlayan haftanın güzellikleri ile çabucak bitmesi temennisi ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder