10 Temmuz 2009 Cuma

Şafak 69 derken


Bugün Cuma,
Resmi olarak ilk askerlik hayatımızda ki ilk 100 günümüzü tamamladık dün. 3 haneli rakamlara geçtik artık. Cuma günlerinin ayrı bir heyecanı vardır. Silah temizliği, saç tekmili verilir, akşam içtimasında kimlerin çarşıya çıkabileceği belli olur. Gün boyu ceza almadıysanız acaba ben de çıkabilecekmiyim, ne gün çıkarım heyecanı ile geçer. Akşam ise hafta sonu çıkacak olanlar, sivil eşyalarını depodan alır, gezi planlarını oluştururken, hafta sonunu içerde geçirecek olanlar, başlarına gelecek mıntıka, temizlik vs eziyetlerin kabusları ile dolaşırlar. Geçtiğimiz hafta ailemin burada olmaları nedeni ile çift çarşı kullanmıştım. Bunun bedelini bu hafta çıkmayarak ödeyeceğim. Yani 2. gruba girenlerdenim malesef. Az önce teyit ettim durumu.

2 gündür İstanbul aşırı sıcak, insanları bunaltan bir hava söz konusu. Botların içinde askerlik yapanlar için en zor günler yani. Ben sivil olmanın avantajını bu konuda da yaşıyorum.

Bu sıcak İstanbul'da 2 gün nasıl geçer acaba... Rabbim yardımcımız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder