7 Ağustos 2009 Cuma

Bu Hafta Çift Çarşı

Bir hafta sonu daha geldi. Bu hafta sonu geçen 5 tanesinden faha özel bir hafta sonu olacak. Eşim, oğlum, annem, babam, kardeşlerim ziyaretime geliyorlar çünkü. İş bu nedenle vekil bölük komutanından hafta ortasında çift çarşı talep ettim, sağolsunlar zorluk çıkarmadan talebimi olumlu karşıladılar.

Hafta sonu eğlenceli ve moralli geçecek inşallah. 120 gündür askerim ve ortalama her 5-6 haftada bir eşim ve ailemle görüşme imkanı buldum. Bu ara kısa buluşmalar bana fazlaca enerji kaynağı oldu. İnşallah bu son defa onları buralara kadar yoruşum olacak. Bundan sonrasında sıra bende inş :)

Ramazan bayramını sevdiklerim ile birlikte geçirebilme düşüncesi beni arada izin kullanmama mecburiyetine itti. Babam için biraz pahalıya mal olacak olsa da buna değecek inşallah. Anneme siz hele bir gelin,ben size her hafta torununuzu ayağınıza getiririm şeklinde naz makamında konuşunca sağolsunlar yelkenleri suya indirip yola koyuldular. Onların haklarını ödeyemem. Hala üstlerine yük oluyoruz. Canım anne babam...

Son çeyreğe giriyoruz. Bu enerji ile umut ve sabrımı 5 hafta daha ayakta ve zinde tutacağım inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder