14 Ağustos 2009 Cuma

Bu hafta sonu da içerdeyiz

Geldim geleli 4 hafta üst üste çıkmışlığım olamadı. 3 hafta rekorunu geçen hafta kırabilmiştim ama 4. hafta nasip olamadan kesildi. Her çıkartılmamamın sebebi toplu cezalar. Yani başından beri en çok korktuğum husus. İtiraz edemiyorsun, sen istediğin kadar dikkatli ol , genele verilen bir cezaya katlanmak zorundasın. Bu hafta da bizim koğuş hariç diğerleri düzenli olmadığı için aldık cezayı. Geriye 4 hafta daha kaldı. Hepside Ramazan ayı içinde geçecek. Yani durumlar zor...

Haftasonu muhtemelen mıntıka ile vakit geçireceğiz. Hafta başı akademi komutanı devir teslimi olacağına göre buraların ziyaretçisi çok olur. Bu da bize iş demek. Ellerde süpürge, tırmık,faraş akademiyi dolaşacağız.

Artık gitme heyecanı sardı bizim tertipleri. Belki de o yüzden bu hafta çıkmamamız o kadar sorun olarak görülmüyor aramızda. Bu hafta geçen 4 5 haftadan daha ağır geçiyor. Sanki yeni gelmişiz gibi olaylar ile karşılaşıyorum. Üst üste 2 gün hiç yapmadığım bir işi yaptım. Piyango bana vurdu ki, mutfak temizliği yaptım. Tabi emir altındayız sonuna kadar.

Sonunda bölük komutanımız bugün göreve başladı. Geldiğimden beri 6 komutan gördüm bölüğün başında. Sahipsizlik de bize bu kadar çok cezanın verilmesinin nedenlerinde biri gibime geliyor.

Pazartesi son 1 ay için geri sayıma başlayacağım. Son viraja girmek üzereyim. Rabbimden duam odur ki sabrımı daim kılmasıdır. Hata yapmadan şu vatani görevimi bitirip, sevdiklerime ulaşayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder