14 Ağustos 2009 Cuma

Hep aynı duygular...

Takip ettiğim o meşhur forum-donanimhaber- sitesinde 329ların arkasından yazılan bir kaç yazı... Hep aynı duygular, hep aynı yakarışlar... Acılar...

"eşimi daha yeni gönderdik 1. mknze p. tugayı doğubeyzıt ağrı'ya. çok zor geliyor sanki şuan nefes alamıyor da öylesine yaşıyorum ağlamaktan gözlerim şişti.Allah askerlere ve onların ailesine yardım etsin. evden gidince bi sessizlik çöktü eve zaten pek de kimsem yoktu o da gitti beni yalnızlık kapladı. Yalnızlık Allah'a mahsustur derler di ama demekki kulları da yalnız kalbiliyormuş. "


"
emin olun geride kalana daha zor geliyor.oturdugu yere bakamıyorum.sevdigi yemekleri yiyemiyorum.her telefona her kapıya oğlum baba diye kosuyo o cok üzüyo özellikle.alıskanlık oldu acıyorum forumu kimse bisey yazmıyo artık . esim önceki aksam gülerek artık size emanet forum diyerek kapatmıstı,bende acıp bakıyorum iste teselli buluyorum yalnız olmadıgımı gördükce"

"
bende asker eşiyim artık bu forumu okumak cevap yazmak alışkanlık olmuştu. hala sanki o varmış gibi bakıyorum.giderken çıkardığı tişörtüyle uyuyorum gece olunca ne kadar etrafında insan da olsa koca bir düğüm sıkıştırıyor insanın boğazını hem onlara hem bize allah sabırlar versin tez vakitte bitsin inşallah"

"bende kızıyla birlikte geride kalan ve gün saymaya başlayan eşim...bence en az onlar kadar bizim de sabıra ve desteğe ihtiyacımız var değil mi?... ha bide şu boğaza oturan düğüm var ya o daha geçmedi benim. biri sorunca o düğüm gözyaşı olarak akıyor gözpınarlarımdan ve sonra yenisi oturuyor..."

"ben eloozgur ün eşiyim eşim mardin de askerlik yapıyor. ilk günler hem benim hem de onun için zordu. o yeni bir ortama alışmaya çalışırken bende her zil çalışında onun gelmeyeceğini anladım.Eim de çok zor şartlarda askerlik yapıyor eğitim yaptıkları alanda şimdi de zor onu çooooooooooooooook özledim. gün geçtikçe ağlamamayı her ağladığımda onu acı çektirdiğimi farkettim ve artık dimdik ayaktayım. Onun ne kadar değerli olduğunu , her sabah uyandığımda yüzünü görmenin bile ne kadar değerli olduğunu ve iyi ki bu adamı tanımışım sevmişim demenin güzelliğini de yaşıyorum. Eşimin yemin töreni 28 ağustos cuma günü biletlerimizi aldık ona allah izin verirse kavuşacağım. Özgürüm, zeytinim seni çooooooooooooooook özledim. İyi ki varsın canım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder